Розгляд почали за грудневим зверненням Hyundai Steel
Південна Корея планує розпочати офіційне розслідування заяв про демпінговий імпорт гарячекатаних рулонів з вуглецевої та легованої сталі (HRC) з Японії та Китаю. Про це повідомляє MySteel Global.
Скаргу у грудні 2024 року подав другий за величиною виробник сталі у країні Hyundai Steel. Компанія стверджувала, що через недобросовісну торгівельну практику експорту HRC із цих країн її бізнесу було завдано матеріальної шкоди.
У поданій петиції Hyundai Steel стверджувала, що ціни на імпортований рулонний прокат на внутрішньому роздрібному ринку на 10-30% нижчі за ціни на цю продукцію від неї та POSCO. Однак повний обсяг розслідування, включаючи попередню антидемпінгову маржу, не буде відомий до оприлюднення інформації по завершенні розслідування. Водночас аналітики також зацікавлені у інформації, чи приєдналися POSCO та інші металургійні підприємства до претензій Hyundai Steel.
Торгова комісія при міністерстві торгівлі, промисловості та енергетики Південної Кореї (MOTIE) розпочне розслідування після публікації відповідної інформації в офіційному бюлетені 4 березня.
За даними Головного митного управління Китаю, торік експорт г/к прокату до Південної Кореї скоротився на 8,1% р./р., до 1,61 млн т, тоді як його загальні обсяги на світовому ринку зросли на 31,1% у річному обчисленні, до 27,47 млн т.
Водночас ініціювання Сеулом розслідування щодо японських гарячекатаних рулонів викликало занепокоєння в Токіо. За даними Японської металургійної федерації, (JISF), за десять місяців поточного фінансового року (квітень 2024-го – січень 2025 року) Японія експортувала до Південної Кореї 1,42 млн т HRC, що на 10,6% менше у річному обчисленні. Проте ця країна була найбільшим покупцем – 9,9% від загального обсягу експорту цієї продукції.
Нагадаємо, що Південна Корея запроваджує тимчасові антидемпінгові мита щодо китайських компаній на імпорт товстолистового прокату, який використовується в суднобудуванні та будівництві. Тарифна ставка становитиме від 27,91% до 38,02%.